Cine se uită cel mai mult la tv?

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Programele de televiziune clasice sunt încă atractive, dar Netflix și Amazon vin tare din urmă. Care sunt cele mai urmărite formate și cât timp petrecem în fața televizorului încearcă să ne lămurească un studiu Eurodata TV Worldwide. Cine se uită cel mai mult la tv?

Conform datelor Eurodata TV Worldwide, americanii şi canadienii petrec, în medie, zilnic câte patru ore şi trei minute în faţa televizoarelor. Cel mai mult, am zice.

Europenii se situează pe locul al doilea, cu trei ore şi 49 de minute, urmaţi fiind de telespectatorii din Rusia şi de cei din Brazilia, potrivit datelor furnizate de acest raport, care au fost colectate din 95 de ţări.

La capătul celălalt – Asia. Asiaticii se uită cel mai puţin la televizor, comparativ cu celelalte mari pieţe – două ore şi 25 de minute.



Cine se uită cel mai mult la tv? Migrația către Amazon și Netflix

Potrivit raportului Eurodata TV Worldwide, conţinuturile TV încă sunt atractive, deşi din ce în ce mai multe persoane aleg platforme de streaming precum Netflix şi Amazon.

Există, evident și o migrație către telefon sau laptop.

Eurodata TV a mai descoperit că tinerii petrec timp online sau folosesc servicii de replay pentru a urmări emisiuni care le sunt dedicate, precum reality show-uri, seriale cu cei de seama lor, ale căror audienţe sunt câteodată de două ori mai mari pe internet decât atunci când sunt distribuite pe TV.

În Suedia, una dintre cele mai avansate ţări din punct de vedere digital, tinerii adulţi se uită la TV, în medie, până la două ore zilnic.
answear.ro

Cine se uită cel mai mult la tv? Formate populare

SUA şi Marea Britanie rămân principalii exportatori de programe şi formate TV, urmate de Franţa, Germania şi Turcia. Serialele turceşti, orientate spre universul familiei, au un mare succes în Orientul Mijlociu, America de Sud şi Balcani.

Superproducţiile internaţionale, precum “The Voice”, sunt însă mai puţine ca în trecut, iar marea tendinţă în prezent este de a crea conţinuturi care au ca ţintă anumite nişe (tineri, femei, persoane în vârstă) mai degrabă decât pentru o audienţă generală mare, informează Mediafax.
dyfashion.ro

Doi ani de la plecarea lui Mircea Albulescu. “E bine să dispari când trebuie” (GALERIE FOTO)

Share.

Reply with your Facebook account