Facebook Twitter Instagram
    Trending
    • Thriller-ul “Furia” va fi lansat la București în prezența autorului, britanicul Alex Michaelides
    • Renunțăm la “cablu” și vedem tv pe net. Cum? MEGOGO (plus alte câteva avantaje)
    • Concert de muzică sacră la Biserica Catolică din Sinaia
    • Octombrie este luna enigmelor și secretelor la Focus Sat
    • Competiții sportive de rugby și padel la Focus Sat TV
    • Concert de muzică sacră la catedrala Sf Iosif
    • ARTHUR Project  – JOC’n ROCK. Hai la joc bădiță!
    • Ioana Grațiela BRÂNCUȘI. Strănepoata sculptorului joacă în superserialul “1883”. O puteți vedea pe SkyShowtime
    Twitter Facebook LinkedIn Pinterest RSS
    My Magazine
    • LIFESTYLE
    • MEDIA
    • ARTS & CINEMA
    • TRAVEL
    • AUTO
    • GADGET
    • SPECIAL
    • FUN
    My Magazine
    You are at:Home»AUTO»BMW 530e iPerformance. Primele date despre hybrid plug-in. Cât costă în România?
    BMW 530e iPerformance
    BMW 530e iPerformance
    BMW 530e iPerformance
    BMW 530e iPerformance
    BMW 530e iPerformance

    BMW 530e iPerformance. Primele date despre hybrid plug-in. Cât costă în România?

    0
    By Sterian Sebastian-Eduard on April 27, 2017 AUTO

    La doar câteva săptămâni după lansarea celei mai recente generaţii BMW Seria 5, o variantă hybrid plug-in se alătură portofoliului celui mai de succes sedan business din lume.

    Acesta este al şaselea model care poartă eticheta iPerformance. Lista de modele inovatoare al căror drum îl urmează şi BMW 530e iPerformance include BMW 225xe iPerformance, BMW 330e iPerformance, BMW X5 40e iPerformance şi BMW 740e/740Le iPerformance, precum şi BMW X1 xDrive 25Le iPerformance care este vândut exclusiv în China

    BMW 530e iPerformance. Cât costă?

    BMW 530e iPerformance este un sedan sportiv care oferă experienţa condusului dinamic, combinată cu posibilitatea unui condus în regim exclusiv electric, cu emisii zero.

    Şi cu acest model, BMW continuă poziţionarea accesibilă a modelelor plug-in hybrid. Astfel, preţul de listă de 47550 Euro fără TVA este poziţionat între un model diesel (530d – 48900 Euro fără TVA) şi unul pe benzină (530i – 45200 Euro fără TVA) la acelaşi nivel de putere.

    Modelul este deja disponibil pentru comenzi în România şi deja a fost ales de primii clienţi, primele livrări fiind aşteptate în următoarea perioadă.

    BMW 530e iPerformance este cel mai inovator model din categoria lui şi oferă întregul portofoliu de sisteme de asistenţă a conducătorului disponibil la BMW Seria 5 – în toate modurile, inclusiv eDrive.

    Aceste sisteme sunt completate de toate dotările disponibile pentru îmbunătăţirea confortului şi de calităţile excelente de condus pe distanţe lungi, inclusiv un portbagaj pentru bagajul destinat călătoriilor în străinătate. Ca sursă de putere, tehnologia BMW eDrive de ultimă oră este combinată cu motorul pe benzină BMW TwinPower Turbo pentru a crea un sistem de propulsie hybrid plug-in puternic şi foarte economic.

    Două motoare, autonomie 650km

    Motorul electric al sistemului BMW eDrive are o putere de 83 kW/113 CP şi oferă un cuplu maxim de 250 Nm, în timp ce motorul termic cu patru cilindri, cu o capacitate de 2,0 litri, generează 135 kW/184 CP şi un cuplu de 320 Nm.

    Datorită combinaţiei dintre cele două motoare, emisiile CO2 ale modelului BMW 530e iPerformance se menţin la un nivel foarte redus de 44 g/km. Puterea totală a sistemului de 185 kW/252 CP şi cuplul maxim total de 420 Nm propulsează BMW 530e iPerformance de la 0 la 100 km/h în 6,2 secunde şi permite atingerea unei viteze maxime de 235 km/h.

    BMW 530e iPerformance are o autonomie de până la 650 de kilometri în lumea reală şi este capabil să acopere distanţe de până la 50 de kilometri şi o viteză maximă de 140 km/h în regim exclusiv electric.

    Puterea motorului electric şi a celui termic sunt direcţionate către puntea spate prin intermediul unei transmisii Steptronic cu opt trepte, disponibilă standard.

    Încărcare wireless

    Pachetul de baterii de înaltă tensiune, care constă din celule litiu-ion cu o capacitate totală de 9,2 kWh, a fost plasat sub scaunele din spate, cu impact minim asupra spaţiului portbagajului.

    Bateria de înaltă tensiune a BMW 530e iPerformance poate fi încărcată complet în mai puţin de cinci ore de la o sursă casnică de curent şi în mai puţin de trei ore dacă este conectată la un panou BMW i (Wallbox, capacitate de încărcare 3,7 kW).

    În plus, din 2018, BMW Wireless Charging (încărcarea wireless) a bateriei de înaltă tensiune va fi disponibilă ca opţiune pentru BMW 530e iPerformance. Această tehnologie permite transferul energiei fără a utiliza cabluri.

    BMW 530e iPerformance. Diferenţiere vizuală discretă

    O serie de evidenţieri vizuale discrete oferă indicii cu privire la tehnologia de propulsie revoluţionară ce se află sub capota noului BMW 530e iPerformance.

    Barele albastre ale grilei radiatorului, capacele de culoare albastră ale butucului roţilor, priza de încărcare localizată între pasajul roţii faţă şi montantul A de pe partea conducătorului, emblema “eDrive” de pe montantul C şi, desigur, marcajul “530e” de pe capota portbagajului sunt cele mai evidente caracteristici de identificare ale variantei hybrid plug-in.

    Când pasagerii deschid uşile, ei sunt întâmpinaţi de panourile iluminate ale pragurilor, care poartă inscripţia “eDrive”, şi de un interior care reflectă eleganţa sportivă a designului exterior, la fel cum fac toate variantele sedanului business.

    Suplimentar, BMW 530e iPerformance dispune de un buton eDrive pe consola centrală, alături de monitoarele special concepute pentru panoul de instrumente din faţa conducătorului şi ecranul central de informaţii.

    BMW eDrive adaptează şi anticipează

    Pe lângă comutatorul Driving Experience Control, cu setările SPORT, COMFORT şi ECO PRO, conducătorii vor avea la dispoziţie şi butonul eDrive. Acesta le permite adaptarea cu mare precizie a modului de operare a sistemului BMW eDrive la călătoria ce urmează prin cele trei moduri de condus: AUTO eDRIVE, MAX eDRIVE şi BATTERY CONTROL.

    AUTO eDRIVE asigură interacţiunea motorului termic şi a celui electric pentru un efect optim în orice situaţie de condus şi permite o viteză maximă în regim exclusiv electric de până la 90 km/h. Acest mod este activat automat ca setarea implicită de fiecare dată când automobilul este pornit. Când este selectat modul MAX eDRIVE, BMW 530e iPerformance rulează exclusiv pe energie electrică. Pentru aceasta, maşina utilizează întreaga putere a propulsiei electrice şi poate atinge o viteză maximă de 140 km/h. Cu toate acestea, la kickdown, motorul termic va fi activat şi va oferi un plus de putere – de exemplu pentru efectuarea unei depăşiri.

    BMW 530e iPerformance

    Modul BATTERY CONTROL lasă conducătorul să stabilească manual nivelul de încărcare al bateriei de înaltă tensiune. Valoarea poate fi ajustată între 30 şi 100% din capacitatea maximă de încărcare, ceea ce permite ca procentul respectiv din capacitatea bateriei să fie rezervat pentru o deplasare exclusiv electrică la un moment ulterior al călătoriei.

    Sisteme de asistență

    Noul BMW 530e iPerformance nu impune nici o restricţie atunci când vine vorba de alegerea opţiunilor de echipamente, ceea ce înseamnă că poate susţine conducătorul cu o gamă vastă de sisteme de asistenţă, dacă este nevoie – iar acestea pot fi folosite şi în modul eDrive.

    Sistemele cuprind asistentul de evitare prin schimbarea benzii, avertizarea la trafic transversal, asistentul de schimbare a benzii (Lane Change Assistant) şi avertizare activă la schimbarea benzii (active Lane Change Warning), care intervin asupra direcţiei automobilului pentru a evita o coliziune iminentă.

    Disponibile opţional, tempomatul activ (Active Cruise Control / ACC) şi asistentul pentru menţinerea benzii (Lane Keeping Assistant) aduc acum noi funcţii. Acestea includ adoptarea limitelor de viteză transmise de Speed Limit Assist (asistentul inteligent de viteză) către tempomatul activ, conducătorul având şi opţiunea de a stabili o marjă de variaţie de +/-15 km/h.

    Această dotare aduce BMW 530e iPerformance mai aproape de condusul autonom, la fel ca şi asistentul de direcţie şi menţinere a benzii; cu acest sistem, automobilul ajută conducătorul să menţină o distanţă sigură, să accelereze, să frâneze şi să menţină banda când rulează la viteze de până la 210 km/h.

    BMW BMW 530i BMW iPerformance
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email

    Related Posts

    Ai depășit viteza legală? Rămâi fără mașină!

    Elveția va resticționa utilizarea mașinilor electrice

    Nokian mută fabrica din Rusia în România

    Live
    Your browser does not support the audio element.
    Recent Posts
    • Thriller-ul “Furia” va fi lansat la București în prezența autorului, britanicul Alex Michaelides
    • Renunțăm la “cablu” și vedem tv pe net. Cum? MEGOGO (plus alte câteva avantaje)
    • Concert de muzică sacră la Biserica Catolică din Sinaia
    • Octombrie este luna enigmelor și secretelor la Focus Sat
    • Competiții sportive de rugby și padel la Focus Sat TV
    • Concert de muzică sacră la catedrala Sf Iosif
    • ARTHUR Project  – JOC’n ROCK. Hai la joc bădiță!
    • Ioana Grațiela BRÂNCUȘI. Strănepoata sculptorului joacă în superserialul “1883”. O puteți vedea pe SkyShowtime
    • „Concert de muzică sacră” la  Catedrala „Sfântul Iosif”
    • Cum arată avionul de lux cu care Președintele Iohannis a plecat în Japonia
    Archives
    • March 2024
    • November 2023
    • October 2023
    • August 2023
    • June 2023
    • April 2023
    • March 2023
    • January 2023
    • December 2022
    • November 2022
    • October 2022
    • June 2022
    • February 2022
    • January 2022
    • November 2021
    • October 2021
    • July 2021
    • June 2021
    • May 2021
    • April 2021
    • February 2021
    • January 2021
    • December 2020
    • November 2020
    • July 2020
    • June 2020
    • May 2020
    • April 2020
    • March 2020
    • February 2020
    • December 2019
    • October 2019
    • September 2019
    • August 2019
    • July 2019
    • June 2019
    • May 2019
    • April 2019
    • March 2019
    • February 2019
    • January 2019
    • December 2018
    • November 2018
    • October 2018
    • September 2018
    • August 2018
    • July 2018
    • June 2018
    • May 2018
    • April 2018
    • March 2018
    • February 2018
    • January 2018
    • December 2017
    • November 2017
    • October 2017
    • September 2017
    • August 2017
    • July 2017
    • June 2017
    • May 2017
    • April 2017
    • March 2017
    Categories
    • & STUFF
    • ARTS & CINEMA
    • ASTAZI E ZIUA TA
    • AUTO
    • CAMPANII
    • CARTE
    • CONCURS
    • FASHION & BEAUTY
    • Featured
    • FILM
    • FOOD & DRINK
    • FUN
    • GADGET
    • GALERII FOTO
    • HEALTH
    • LIFESTYLE
    • MEDIA
    • MUZICA
    • O ZI PENTRU ISTORIE
    • RECENT VIDEOS
    • SELECTII
    • SHOWBIZ
    • SPECIAL
    • SPORT
    • TEATRU
    • TRAVEL
    • Uncategorized
    • YOU'VE GOT MAIL!
    Calendar
    May 2025
    M T W T F S S
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031  
    « Mar    
    • Popular
    • Recent
    • Top Reviews
    April 23, 2017

    Anii ’70. Cum s-a dat Ilie Năstase cu cremă de ghete ca să își susțină partenerul de dublu

    June 13, 2017

    Câștigă o invitație dublă la supershow-ul de umor al lui Horațiu Mălăele, “Ediție Specială”

    March 19, 2017

    Firea sau Iohannis? SONDAJ DE OPINIE Cine ar câștiga ALEGERILE dacă astazi am merge la urne?

    March 23, 2017

    Scarlett Johansson, sexy şi rea. Urmăriţi primele cinci minute de NEBUNIE Ghost in the Shell (VIDEO)

    GALERII FOTO
    Contact

    MyMAGAZINE

    admin@mymagazine.ro

    [feedburner user="asad" heading="Subscribe to our newsletter:" label="Email Address" button_text="SUBMIT"]

    Popular Posts
    April 23, 2017

    Anii ’70. Cum s-a dat Ilie Năstase cu cremă de ghete ca să își susțină partenerul de dublu

    June 13, 2017

    Câștigă o invitație dublă la supershow-ul de umor al lui Horațiu Mălăele, “Ediție Specială”

    March 19, 2017

    Firea sau Iohannis? SONDAJ DE OPINIE Cine ar câștiga ALEGERILE dacă astazi am merge la urne?

    Copyright © 2014 ThemeSphere. Powered by WordPress.
    • About
    • Privacy
    • Contact

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.