Vrei să îți iei Serviciul Premium GENIUS? Să vă povestesc ce am pățit eu…

0

O sa ziceti că am ceva cu eMag sau că e vorba de karma. De obicei alegi să ai pretenții de la persoanele la care ții, că unul de pe stradă nu îți poate provoca decât maxim milă. De aici și atitudinea mea față de eMAG, unde sunt client de peste 9 ani și am card co-branded. Critic-constructivă, dar uneori dai în clocot. Ca acum…

Dar să vă povestesc ce și cum despre experiența mea cu Serviciul Premium eMag.

După câteva ezitări și calcule m-am găndit că achiziționarea lui ar fi o idee bună. În fond, chiar dacă iei două nimicuri pe lună și alegi livrarea la pachetomat ești pe break even. Iar eu iau suficiente nimicuri.

Acum băleam la niște acumulatori…

O idee și mai bună a fost să plătesc serviciul ăsta genial cu puncte. Aveam vreo 140, „sacrific” 99, zic, și rezolv problema.

Încep procesul de cumpărare, atașez punctele, și apare prima problemă. Puncte – 99, bani de plata – ZERO. Dar totuși sistemul, pentru că nu se putea merge mai departe mă obligă să bifez plata cu un card de credit. Chit că suma era ZERO.

Mă bufnește râsul, stupoare – imi vine chiar SMS cu parola 3D Secure de la cardul Raiffeisen eMag. OK, merg mai departe, deși desk-ul meu arăta cam așa.

Peste vreo zece minute, primesc confirmare înregistrare comandă. Apoi aștept. Și aștept. Și – NIMIC. Încercand să îmi dau seama cât mai am de stat, pun mana pe mobil.

PRIMUL TELEFON la Call center. Povestit, alea-alea, stați să vedem, așteptare. Da, o sa primiți codul dar peste vreo 2-3 ore, nu instantaneu. Cum, nu e așa instantaneu? Nu, așteptați vine el.

Aștept. Între timp vine și mailul care spune Tranzacție eșuată. Măi să fie. Am ceva bani pe card, cum naiba nu am putut să plătesc ZERO LEI. Și, vor să mai plătesc o data. WTF. Așa că urmează, în buna zi de sâmbătă…

AL DOILEA TELEFON la Call center. Alt operator. Ghinion. Povestit așa si așa, pus pe hold, revenit cu soluție. Rezumat. Știți, există metoda mai lungă și aia mai scurtă. Aia mai scurtă, zic, ăsta se crede în Matrix – give me the fucking pill!. Ar trebui să plătiți parțial cu puncte și măcar câțiva leuți cu cardul, așa să aibă ce se procesa. OK, zic, plata parțială, bun, anulați voi, că reiau procesul de la cap, asta e.

Intru încă o data pe desk, aleg să plătesc 90 de lei cu puncte și alți 9 cu cardul, să mănânce și gura lor o pâine. Next, next… STOP Tranzacție DUBLATA

Cam așa, adică.

Încerc să anulez eu comanda – mumu!

Încep să înjur birjărește – băăăi e sâmbătă, cine plm m-a pus să fac cumpărături de la ăștia. Așa că urmează…

AL TREILEA TELEFON la Call Center. Ghinionul, se ține scai de mine sau ăștia au foarte mulți angajați pentru că nimeresc , evident – cum altfel – un al treilea interlocutor.

Din nou rezumat poveste, bla, bla, anulați naibii prima comandă. Stop joc, îmi zice. Iar telefon la supervizor sau la Papa de la Roma că nu știu ce proceduri folosesc. Aștept iar.

Știți, nu puteți plăti cu puncte servicul Genius.

Mă pe bune? Și atunci de ce naiba sistemul (ok, de acord, fuck the sistem) m-a lăsat să fac treaba asta?

De ce nu ați zis de PRIMA DATA, sau macar DE A DOUA OARA?

Că dacă vrei să cumperi cu puncte de la reseleri, nu poți. Era o bifă pe undeva, programatorii lui pește…Asta de ce poți face? Mmm?

Evident că nu sunt convins și mă duc la regulament. Da, măh, scria că ai voie doar cu cardul sau cu transferul bancar. Aici e momentul în care influencerii să spună – buei rahat, asta trebuia să faci din prima! Știi ce mah, influencere? Să facă mă-ta din prima, daca tu citești termenii și condițiile oricărui rahat! Nu vezi că nici call centerul nu citise? Nici programatorii? Noroc că au marketing!

Eh, cam asta-I povestea oameni buni. Concluzia o trageți voi…

PS V-am povestit cu mi-a venit de DOUA ORI o măsuță fără picioare de la eMag? Doar tăblia? Asta s-a întins pe aproape o lună, e un fel de Război și Pace. Cu altă ocazie!




 

 

 

Share.