Ai un site cu care vrei sa ajungi eficient la publicul tau tinta? Sau poate un magazin online de la care vrei mai multe conversii? Fiecare manager sau proprietar de site sau magazin online are nevoie, pe langa o strategie de marketing bine pusa la punct, si de optimizare SEO. Inca un domeniu putin cunoscut in Romania, SEO este cea mai eficienta “arma” prin care poti deveni mare si tare in online, fara sa platesti campanii Google.
Cu alte cuvinte, SEO sau Search Engine Optimization (optimizarea pentru motoarele de cautare) este domeniul prin care specialistii iti propun strategii si le implementeaza, in vederea cresterea traficului calitativ pe site si obtinerea, gratuita, a celor mai bune conversii.
Stiinta sau magie, multi dintre proprietarii de site-uri aleg sa se informeze despre ce inseamna optimizarea SEO si care sunt tehnicile prin care isi pot imbunatati site-ul, insa neavand cunostintele necesare si flerul de a anticipa diversele probleme, cad in extrema cealalta – respectiv, penalizarea site-ului. Evident ca pe piata din Romania au aparut diversi freelanceri “cunoscatori in ale SEO” sau trusturi online care au vazut oportunitatea de a castiga mai multi bani, pe care naivii i-au contractat pentru astfel de servicii.
Pentru ca am avut clienti dezamagiti de lipsa rezultatelor cu freelanceri sau trusturi online, noi iti oferim 5 motive pentru care este mult mai eficient sa apelezi la o agentie SEO. O agentie SEO este formata din specialisti cu renume si vechime in domeniu, cu proiecte de portofoliu pentru care au obtinut rezultate spectaculoase. In plus, o agentie SEO dispune de tool-uri verificate pentru optimizarea onpage si offpage, precum si de o echipa de programare, ce scurteaza timpul de implementare a modificarilor necesare.
Iata 5 motive pentru care sa apelezi la o agentie SEO:
1. O agentie SEO incepe prin a te cunoaste – pe tine ca om, business-ul pe care il conduci, punctele forte si slabe ale afacerii, apoi iti propun o oferta personalizata. O agentie SEO care isi respecta clientul il trateaza individual, nu propun un calapod standard de tehnici de optimizare SEO. Niciodata o afacere cu pantofi nu va avea aceeasi strategie ca una care vinde produse electronice. Nu doar ca publicul este diferit, cat si strategia de optimizare SEO. Intotdeauna o agentie SEO tine cont de parerea clientului si cauta alternative de promovare online eficiente, astfel incat sa ajungi la rezultatul dorit.
2. Timpul inseamna bani. Stim ca este un cliseu, insa o agentie SEO se dedica profesionist optimizarii site-ului tau, prin diverse strategii, pe termen mediu si lung. Daca unei agentii SEO ii ia cam 6-8 luni sa te aduca in prima pagina a motoarelor de cautare, tie iti ia de doua ori mai mult. In plus, o agentie SEO este la curent cu noutatile din domeniu, pe care le testeaza permanent si le inoveaza pentru a-ti aduce cele mai bune rezultate. In timpul in care o agentie SEO isi face treaba, tu iti poti canaliza eforturile catre incheierea de noi contracte, prin care sa iti rotunjesti veniturile.
3. O agentie SEO dispune de cele mai bune resurse. Softuri, acces la publicatii online, baze de date si unelte, prin care urmaresc problemele pe care site-ul tau le are si iti propun cele mai bune strategii de rezolvare a acestora. In plus, intr-o agentie SEO lucreaza o echipa pe care tu nu ti-o permiti. De la strateg SEO, web designer, director creativ, la copywriteri, editori, specialist social media, web developeri si specialist SEO, toti sunt raspunzatori pentru rezultatele pe care le obtii. Daca o agentie SEO percepe un tarif incepand de la 250-300 de euro, imagineaza-ti doar cati bani va trebui sa scoti din buzunar pentru a-i plati daca ii angajezi in-house, la care trebuie sa adaugi si costul materialelor publicate online.
4. O agentie de SEO iti confera stabilitate – in primul rand, pentru ca este o relatie win-win. Tu castigi pozitii in motoarele de cautare, iar ei un client cu care, daca fac treaba buna, pot incheia un parteneriat de lunga durata. In functie de obiectivele pe care vrei sa le atingi, ei iti propun strategii personalizate, bazate pe experienta acumulata de-a lungul anilor si pe informatiile pe care le detin. Mai mult, o agentie SEO conlucreaza in vederea atingerii obiectivelor tale – echipa formata din web designeri, graficienti, copywriteri si specialisti SEO sunt pregatiti sa raspunda cu promptitudine la solicitarile tale si sa te indrume chiar si in strategia de marketing.
5. O agentie SEO iti ofera continut si link-uri de calitate – copywriterii au experienta in a aborda o gama larga de subiecte, pe care pot scrie articole optimizate pe cuvintele cheie care te intereseaza. Ei sunt raspunzatori de gasirea unui unghi de abordare care sa iti favorizeze afacerea, optimizeaza textele din site, creaza continut atractiv si informativ, care sa fie citit si distribuit de publicul tau tinta. Daca nu apelezi la o agentie SEO, redactarea textelor iti va parea o munca titanica si, de cele mai multe ori, lipsita de rezultat.
O agentie SEO cu experienta stie sa construiasca un profil de link-uri de calitate, pe site-uri de mare autoritate, care sa te ajute sa intri in prima pagina a motoarelor de cautare. Cei care nu sunt experti in SEO posteaza link-uri doar ca sa iasa la numar si, de cele mai multe ori, din necunoastere, pe site-uri cu risc mare de penalizare. La polul opus, o agentie SEO va crea doar link-uri naturale, continut unic si calitativ, care va fi share-uit de cei interesati de produsele/serviciile pe care le oferi. Astfel, parteneriatele pe care o agentie SEO le are deja iti asigura oportunitati mari de dezvoltare in online, la pret eficient.
Speram ca acest articol te-a convins ca merita sa investesti in serviciile unei agentii SEO pentru a deveni mare si tare in online si un competitor de temut.