Google lansează Uptime. Este pus pe fapte mari şi promite o aplicaţie cu care să ia din clienţii celor de la YouTube şi Facebook.
Noua aplicaţie se numeşte Uptime. Este considerată o alternativă la YouTube, dar care va prelua multe dintre funcţiile Facebook- ului.
Concurenţa din ce în ce mai puternică din partea Facebook pe zona de video i-a făcut pe cei de la Google să realizeze că, pe lângă cantitatea şi calitatea conţinutului, produsele moderne din această categorie trebuie să includă şi funcţii sociale, informeaza News.ro.
Google vs YouTube
In acest moment, YouTube este lipsit de instrumentele sociale moderne, pe care produse precum Facebook sau Snapchat le oferă utilizatorilor săi. Acest lucru ar putea sa fie avantajul aplicatiei Uptime, care urmareste exact acest lucru.
Acesta pare a fi rolul celei mai recente aplicaţii lansate de YouTube, Uptime: experimentarea unor funcţii sociale moderne, dedicate în primul rând tinerilor.
Funcţia principală a aplicaţiei este de a permite utilizatorilor săi să urmărească, simultan, conţinut video alături de prieteni.
Utilizatorii care urmăresc simultan un clip video în Uptime pot comenta şi îşi pot exprima aprecierea prin emoji-uri şi printr-un sistem de reacţii asemănător cu ceea ce oferă Facebook.
Aplicaţia va afişa în timp real pozele de profil ale celor care urmăresc un anumit video, precum şi emoji-urile folosite de spectatori.
Interfaţa aplicaţiei foloseşte culori foarte vii – indicator clar al faptului că este gândită pentru tineri.
În acest moment Uptime este disponibil doar pe iOS, pe bază de invitaţie.