O idee bună. Clienţii noi trebuie câştigaţi, iar cei dobândiţi – păstraţi. Aşa că elefant.ro lansează Elefant Premium, un program de loialitate cu fidelizări, acumulare de puncte – în fine, cu tot tacâmul
La 7 ani de la înființare, elefant.ro răsplătește clienții cei mai fideli și lansează pentru aceștia Elefant Premium. În cadrul acestui program de loialitate, elefant.ro va aloca, în următorii ani, peste 10.000.000 de lei sub formă de vouchere de reducere.
Programul Elefant Premium constă în acumularea de puncte la fiecare comandă efectuată pentru acele produse care au însemnul “+n puncte” în pagina de descriere. Pentru fiecare leu cheltuit pe elefant.ro, la aceste produse marcate, utilizatorul primește în contul său un punct Elefant Premium. Punctele se calculează la valoarea finală a produselor, excluzând transportul.
“Dorim să fim cât mai aproape de clienții noștri și drept urmare, membrii Elefant Premium vor beneficia de promoții speciale și beneficii consistente prin intermediul acestui program, iar pe viitor, vor putea să acumuleze puncte nu doar plasând comenzi noi, ci și prin intermediul rețelelor sociale. Încercăm să le oferim o experiență de cumpărături cât mai satisfăcătoare”, explică Mustafa Koseturk, director de marketing al elefant.ro.
Punctele acumulate prin Elefant Premium au valabilitate nelimitată și se pot transforma ulterior în vouchere de reducere. Acestea pot fi folosite la orice comandă pe elefant.ro, pentru orice produse, în maximum 90 de zile de la emiterea lor.
Accesul în programul Elefant Premium se realizează automat, odată cu crearea unui cont de utilizator pe elefant.ro.
Citeste si
25 de cărți, lansate la Festivalul Național de Teatru. Vezi programul lansărilor
Trei filme pe care trebuie să le vezi în IMAX şi 4DX în luna octombrie