PRO TV își informează publicul în legătură cu posibilitatea ca programele sale să nu mai fie disponibile abonaților Telekom începând cu 1 martie.
“Această situație este cauzata de refuzul Telekom și NextGen, în pofida numeroaselor încercări ale PRO TV, din ultimele 11 luni, de a semna un nou contract, dar și a unor prelungiri ale contractului inițial. PRO TV este pe deplin implicat și speră să rezolve această situație până joi, 28 februarie, dar depinde de dorința Telekom și NextGen de a face acest lucru.”, arată un comunicat ProTV.
ProTV out din grila Telekom și Next Gen
“Pentru că Telekom și NextGen nu au confirmat până noaptea trecută dacă vor continua să retransmită canalele PRO TV și după data de 1 martie, PRO TV a fost nevoit, din păcate, să înceapă informarea telespectatorilor săi în legătură cu faptul că este posibil ca aceștia să nu mai poata viziona canalele PRO TV după data de 1 martie. Anunțul nu a fost o surpriză, Telekom și NextGen fiind informați de câteva săptămâni că PRO TV va fi nevoit să-și anunțe telespectatorii cu cel puțin o săptămână înainte de încheierea termenului final al ultimei prelungiri.
Nu putem da detalii care țin de această negociere, dar vă asigurăm că oferim canalele noastre tuturor operatorilor în condiții adecvate și rezonabile. Trebuie să respectăm aceleași principii față de partenerii noștri, ca atare nu putem răspunde cererii Telekom și NextGen de a reduce costurile.”
ProTV out din grila Telekom și Next Gen
PRO TV regretă această situație si depune toate eforturile pentru a o soluționa de o manieră rezonabilă, astfel încât abonații Telekom să poată urmări ca până acum programele noastre.
Pentru mai multe informații, abonații pot contacta serviciul de asistență Telekom: www.telekom.ro/formular-contact/, NextGen: www.next-gen.ro sau www.protv.ro/contact.