Bridgestone, cel mai mare producător de anvelope şi produse de cauciuc din lume, păşeste într-o nouă eră a anvelopelor canelate pentru curse odată cu lansarea anvelopei Battlax Racing R11, proiectată să ofere motocicliştilor încrederea pe circuit, astfel încât să-şi îmbunătăţească timpul, tur după tur.
Prin experienţa tehnologică acumulată la cel mai înalt nivel în cursele de motociclism, combinată cu compusul avansat şi caracteristicile de producţie, R11 asigură cea mai bună performanţă în segmentul anvelopelor cu caneluri pentru curse Toate acestea fără a compromite consistenţa ADN-ului de curse Bridgestone.
Nico Thuy, Head of Europe – Motorcycle, Bridgestone Europe afirmă: „Încrederea este o componentă esenţială în curse. Cu noul Battlax Racing R11, Bridgestone le oferă concurenţilor o aderenţă sporită şi posibilitatea de a simţi pista, mai ales în viraje, acolo unde încrederea este atât de importantă.”
Bridgestone lansează noul Batllax Racing R11. Simte performanţa
Pentru a dezvolta R11, Bridgestone a luat ca referinţă Battlax Racing R10 şi a stabilit ca obiectiv îmbunătăţirea percepţiei de a simţi pista pe măsură ce anvelopa rulează, permiţându-i pilotului să atace recordul pe tur în timpul cursei, tur după tur, în condiţii diverse.
Deţine controlul la frânare şi accelerare!
Construcţia anvelopei faţă este bazată pe noua centură mono-spiral variabil (V-MSB), care exercită o presiune mai mare în pata de contact şi mai multă forţă viratoare. Aceasta oferă o aderenţă superioară şi îi permite pilotului să abordeze virajele în viteză, să simtă contactul cu pista şi, prin urmare, cu mai multă încredere.
În construcţia anvelopei de spate se foloseşte şi centura suplimentară GP (de la anvelopa slick de curse Bridgestone V02) în plus faţă de V-MSB, care este reglată pentru o deformare optimă. În acest fel, puterea de tracţiune este mai mare, performanţa este consistentă pe toată durata de viaţă, iar aderenţa se menţine mare în toate fazele.
Continuând cu designul benzii de rulare, inginerii Bridgestone au analizat mai întâi unghiul de abraziune la accelerare şi deformare în timpul fazelor de frânare şi virare. Acest lucru le-a permis să poziţioneze într-un mod inovativ canelurile pe R11, ceea ce oferă o rigiditate maximă în viraje şi contact maxim în faza de accelerare, odată cu asigurarea unei deformări optime pentru îmbunătăţirea timpului de încălzire.
Bridgestone lansează noul Batllax Racing R11. impi mai rapizi pe tură
Supus testelor, Battlax Racing R11 dovedeşte o optimizare semnificativă a performanţelor faţă de predecesorul său, cu precădere în zona de intrare în viraje. R11 oferă un timp mai bun pe circuit, cu o îmbunătăţire de 1,3% pe tur.
Noul Battlax Racing R11 este recomandat pentru motocicletele de curse din toate categoriile, incluzând campionatele SSP 300, SSP 600 şi SST 1000, precum şi toate campionatele producătorilor.
Bridgestone va introduce o gamă completă de 2 dimensiuni frontale şi 6 dimensiuni posterioare în perioada ianuarie – martie 2018. Toate dimensiunile R11 vor fi disponibile în compus mediu, dar va exista şi opţiunea unui compus moale pe anumite dimensiuni.
Între 3 şi 7 octombrie 2017, Bridgestone a lansat în Spania cea mai nouă anvelopă de curse moto, Battlax Racing R11. Dealerii principali de anvelope şi mass-media din toată Europa s-au adunat pentru a testa şi a sărbători perfomanţele Battlax Racing R11 pe faimoasa pistă de curse din Monteblanco. Vizualizaţi videoclipul captivant al evenimentului!
Citeste
Ce mașini vedem la SAB & Accesorii 2017 (Galerie Foto)
Salonul Auto București 2017: Țiriac Collection vine cu un DeLorean DMC-12. Plus alte “bunătăți” de colecție