Mazda vinde din ce in ce mai bine în România, asta şi pe trendul creşterii înmatriculărilor, dar fără ajutorul programului Rabla. Cea mai mare creştere a fost în martie
În primele trei luni din acest an, vânzările Mazda în România au crescut cu 17% faţă de aceeaşi perioadă din 2016, ajungând la un total de 371 de unităţi comercializate, faţă de 317 anul trecut.
De altfel, luna martie a contabilizat un total de 143 de vehicule vândute, ceea ce reprezintă o creştere cu 49% faţă de aceeaşi lună a anului trecut, când erau comercializate 96 de mașini.
Cel mai bine vândut model al producătorului japonez pe piaţa din România în prima parte a anului a fost Mazda3, cu 138 vehicule cumpărate, cu 66% mai mult faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, când s-au comercializat un număr de 83 de Mazda3.
Al doilea cel mai comandat model Mazda pe piața locală în primele trei luni a fost modelul CX-5, cu 79 de unități vândute, în creștere ușoară față de anul trecut.
Recent, Mazda a anunțat disponibilitate ediției speciale Mazda CX-3 Takumi, care propune o serie de dotări extra pentru una dintre variantele de echipare de top ale modelului. CX-3 Takumi beneficiază de un pachet complet de avantaje: prețuri speciale, garanție extinsă 3+2 ani și finanțare avantajoasă de la 1,99% dobândă prin UniCredit Leasing.