Suntem 7,4 miliarde de locuitori pe Pământ, iar 2 milioane dintre noi folosim Facebook. O afacere de succes, nu? Cu atât mai mult cu cât în lume sunt 3 miliarde de utilizatori Internet.
Fondatorul rețelei de socializare, Mark Zuckerberg, a anunțat că Facebook a depășit pragul de două miliarde de utilizatori
Facebook, peste 2 două miliarde de utilizatori
„Din această dimineață, comunitatea Facebook are oficial două miliarde de oameni”, a anunțat el. Facebook este prima companie care reușește să atingă un nivel atât de ridicat.
Facebook a fost înființat în urmă cu 13 ani, iar primul miliard de utilizatori a fost atins în septembrie 2012.
Facebook a avut anul trecut venituri de 27,63 de miliarde de dolari, cu zece miliarde mai mult față de 2015.
Dar visul lui Mark Zuckerberg nu se oprește aici.
Facebook, peste 2 două miliarde de utilizatori. Urmeaza seriale si emisiuni.
Facebook a început să producă o serie de emisiuni, seriale și jocuri televizate, ce vor fi difuzate în curând pe această rețea de socializare, au declarat oficialii companiei.
Potrivit cotidianului Wall Street Journal, emisarii rețelei de socializare se întâlnesc în aceste zile cu managerii studiourilor de la Hollywood și ai agențiilor de impresariat artistic, directori de creație din televiziune și din cinematografie.
Același cotidian economic american spune că Facebook ar fi dispusă să contribuie cu până la 3 milioane de dolari pentru fiecare episod produs — o sumă ce echivalează cu bugetul de producție al unui program de top difuzat de televiziunile prin cablu din Statele Unite.
Gigantul californian prevede să lanseze primele sale programe la sfârșitul acestei veri.
Dezvoltarea unor conținuturi proprii reprezintă o tendință de fond în rândul giganților din domeniul internetului, care s-au mulțumit multă vreme să își deschidă platformele în fața unor programe produse de alte companii.
Netflix, Amazon și platforma de televiziune online Hulu (companie deținută împreună de Disney, Comcast, 21st Fox și Time Warner) s-au angajat cu fermitate pe această cale, urmate, recent, de YouTube și Apple, la o scară însă mai modestă, informeaza Agerpres.