Unul dintre principalii operatori de pariuri sportive de pe plan local, Fortuna, a semnat un parteneriat cu FRF,. Prin acest contract, operatorul devine unul dintre sponsorii oficiali ai Echipei Naționale de Fotbal.
Patru ani este valabil acest parteneriat, a declart Per Widerstrom – CEO Fortuna Group. „Ne propunem să contribuim la dezvoltarea fotbalului românesc, care este unul dintre cele mai iubite sporturi de echipă din România. Convingerea Fortuna este că fotbalul, precum și toți cei implicați în acest domeniu, inclusiv suporterii, au puterea de a crește acest sport și de a menține integritatea sa. Împreună cu FRF ne dorim să susținem și să milităm pentru un Fotbal Curat.”
Cu ocazia acestei sponsorizări, Fortuna va lansa o nouă platformă de comunicare. Ea este desfășurată sub sloganul “Mai multe victorii pentru suporteri”.
Citeste si Ai jucat la pariuri? Naşpa! ANAF te impozitează. ABERAŢIA din spatele legii!
Campania are două laturi, una rațională, mai exact oferte pe care Fortuna le va pregăti special pentru clienții săi, fanii echipei naționale, dar și una emoțională, prin propunerea de experiențe inedite către aceștia, alături de Echipa Națională de Fotbal.
Astfel, cu ocazia meciului România – Danemarca din data de 26 martie 2017 pentru preliminariile Campionatului Mondial 2018 din Rusia, Fortuna va pregăti o serie de surprize pentru suporterii echipei naționale. Una dintre ele este platforma nationala.efortuna.ro, dedicată clienților săi, ce va fi lansată în ziua meciului.
De asemenea, pe teren, înainte de meci, dar și la pauză, cei mai norocoși fani vor lua parte la diferite acțiuni, putând chiar să-i întâlnească față în față pe membrii echipei naționale.
Fortuna este sponsorul principal al Asociației de Fotbal a Cehiei, forul conducător al fotbalului în Cehia, precum și al celui mai important club de fotbal din Polonia, Legia Varșovia. Din 2014, compania sponsorizează Slovakia Super Liga, cea mai importantă ligă de fotbal din Slovacia.