Așteptarea a luat sfârșit. A doua generaţie a popularului SUV Mazda CX-5, lansat pe piaţa europeană în Cadrul Salonului Auto de la Geneva în martie anul acesta, este disponibil şi în România, la toți dealerii autorizaţi Mazda.
Preţul de pornire al noului model este de 22.490 de euro (preţ cu TVA inclus).
Noul CX-5 este disponibil, la fel ca și generația anterioară, în cinci niveluri de echipare: Emotion, Challenge, Attraction, Revolution și Revolution Top, în combinație cu motorizari pe benzină sau diesel și transmisie manuală sau automată.
Noua versiune include standard faruri LED cu spălător, pilot automat, banchetă spate cu spătar ajustabil,asistent inteligent avansat de frânare în oraș (SCBS) și sistemul unic Mazda G-Vectoring Control, destinat îmbunătățirii comportamentului mașinii în viraje.
Noul Mazda CX-5. Opționale
În funcție de nivelul de echipare clienții vor beneficia de volan încălzit, parbriz degivrat în zona ștergătoarelor, jante de aliaj de 19″, sistem audio premium Bose® cu 10 difuzoare, ecran color tactil de 7″, centru de comandă HMI, pachet complet de lumini LED, precum şi smart key sau cameră video pentru marșarier și senzori parcare față-spate.
În plus, varianta Revolution Top include numeroase elemente de confort și siguranță: scaunefață reglabile electric și scaun șofer cu memorie, tapițerie din piele, scaune spate încălzite, pilot automat cu funcţie de oprire completă Stop&Go (doar pentru transmisie automată) şi head-up display color cu proiecţie pe parbriz.
Noul Mazda CX-5. Exterior
Exteriorul îndrăzneț, care urmăreşte conceptul de “duritate rafinată”, sporește personalitatea distinctă a noului CX-5, în timp ce recent dezvoltata culoare a caroseriei Roșu Soul Crystal întărește limbajul de design KODO – sufletul mișcării.
Roșu Soul Crystal este o variantă optimizată a culorii Roșu Soul, oferind o transparență mai proaspătă și radiantă, cu 20 % mai multă saturație de culoare și cu 50% mai multă profunzime.
Noul Mazda CX-5. Motorizări
Modelul este disponibil cu mai multe variante de motorizare: benzină SKYACTIV-G de 2l, care livrează 165 CP în varianta cu tracțiune față, respectiv 160 CP cu tracțiune integrală, și un propulsor diesel SKYACTIV-D de 2.2l în două derivate, de 150 și 175 CP.
Toate motoarele pot fi conectate la variante îmbunătățite ale transmisiilor SKYACTIV-MT și SKYACTIV-Drive, ambele cu șase trepte. CX-5 vine și cu o nouă generație a sistemului de tracțiune integrală i-ACTIV, care utilizează un nou tip de rulmenți pentru a optimiza performanțele. Modelul preia de la varianta curentă sistemul i-STOP, iar de la Mazda6 sistemul i-ELOOP, de captare a energie de frânare, ambele contribuind semnificativ la reducerea consumului.
Mazda CX-5 prezintă o gamă extinsă de sisteme îmbunățite din tehnologiile i-ACTIVESENSE. Alături de sistemul de alertă șofer (DAA), sistem monitorizare unghi mort (BSM), sistem de avertizare la deplasarea în marșarier (RCTA) și sistem de asistență la depășirea benzii de rulare (LAS), noul sistem Mazda Radar Cruise Control (MRCC) cu funcția Stop and Go și faruri LED adaptive (ALH) cu posibilitatea de a controla cele 12 LED-uri, iar sistemele Advanced Smart City Brake Support (Advanced SCBS) și Traffic Sign Recognition (TSR), cu avertizare sonoră și vizuală, sunt disponibile în premieră pe CX-5.
Pentru a vizualiza pozele, dati click o data, le deschideti intr-o alta pagina, apoi dublu click pentru marirea lor si vizualizarea detaliilor.