Dacă înainte numai vă plăcea şi ziceaţi că „arata bine”, de acum încolo veţi face torticolis după el pe stradă. Garantat!
Noul Renault Captur va ieşi în lume cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, in acest an, pe 7 martie. Francezii s-au încăpăţânat să stilizeze o maşinuţă care oricum era frumoasă. Ştiind că dacă o fac şi mai atractivă nu au decât de câştigat.
Pentru început câştigaseră peste 200.000 de exemplare, vânzări în Europa, în 2016, ceea ce nu e puţin şi deveniseră liderii segmentului B. Lansat cu doi ani şi ceva în urmă, aventura Captur continuă.
Personalizare
Crossoverul urban mizează pe şi mai multe posibilităţi de personalizare – nu că ar fi fost puţine înainte. Vine cu două nuanţe noi Atacama Orange şi Ocean Blue. La care se adaugă o nouă culoare de plafon – Platinum Gray. De asemenea, sunt propuse şase pachete de personalizare a interiorului.
În funcţie de versiuni, Noul Captur vine cu proiectoare full LED Pure Vision. Noile proiectoare nu numai că sunt mult mai
performante şi mai frumoase dar, dispuse în forma literei „C”, creează o interesantă identitate de brand.
Fratele lu’ Kadjar
Uitându-vă la Noul Captur o să aveţi impresia că l-aţi mai văzut undeva. Şi nu greşiţi. „Micuţul” a fost reproiectat pentru a semăna cu fratele mai mare, Kadjar, şi a se înscrie în noua linie de design. Veţi vedea, aşadar, un Captur cu linii mult mai încăpăţânate şi mai aerodinamice.
Nivelele de echipare sunt şi ele rebotezate complet. Nu mai avem Life, Zen şi Intens ci Extreme, Adventure, Emotion şi Explore. Jantele sunt şi ele în funcţie de nivelul de echipare, de 16 sau 17 inch.
De la al treilea nivel ni se propune un pavilion vitrat fix – o adevărată frumuseţe…
O să vedem dacă rămânem la fel de extaziaţi şi după anunţarea preţurilor 🙂