SUBWAY, cel mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din lume, a lansat, la nivel regional, campania “Noile Povești din Orient,” ca urmare a interesului tot mai mare al consumatorilor, inclusiv al celor români, pentru explorarea unor noi tărâmuri șiexperimentarea unor noi arome.
Pui Tikka și Falafel sunt SUB-urile vedetă ale campaniei, aducând în farfuriileromânilor culorile intense și aromele vibrante din fermecătorul Orient.
Chai Ice Coffeeeste un alt produs care se aliniază campaniei, în cadrul unei oferte limitate în restaurantele SUBWAY în sezonul cald, materializând astfel ideea aromelorîmbogățite în condimente și de origine deosebită.
Pui Tikka este un produs de mare succes în regiunea mediteraneană iar Falafel, lansat anul trecut, a devenit un produs vedetă în ţările din Europa Centrală şi de Est, fiind foarte bine primit și de către consumatorii români.Falafel este un produs 100% vegetarian, ale cărui vânzări au crescut considerabil în perioada de post.
Ambele SUB-uri răspund cererii clienţilor pentru o masă consistentă, dar specială, printr-un gust original și deosebit, diferit prin bogăţia de condimente (curry, chimion, coriandru).
SUBWAY, o nouă campanie
Potrivit reprezentanților SUBWAY, în general, ofertele noi lansate la nivel trimestrial pot atinge o cotă de până la 7-10% din vânzările unui restaurant, depinzând de afinitatea publicului local față de anumite gusturi.
De exemplu, în România, în 2016, cele mai apreciate noutăți introduse în ofertă au fost sandvișurile Pulled Pork și American Big Beef Melt, precum și cafelele cu arome.
Cu toate acestea, SUB-urile tradiționale își păstrează supremația în vânzări, cele mai apreciate produse în restaurantele din România în 2016 fiind sandvișurile Pui Teriyaki, Picant Italian, Ton, BMT.
“Prin campania “Noile Povești din Orient,”vizăm clienții deschiși în a experimenta aromediferite și care sunt atrași de originea orientală a noilor SUB-uri, de gustul original și apetisant.” a declarat Evgenia El Tohami,coordinator marketing pentru SUBWAY, regiunea CEE.
În perioada următoare, SUBWAY va promova, de asemenea,oferte precum noul concept de mic dejun– American și Pui Barbeque, care să răspundăîncă o dată preferințelor clienților.