Din luna octombrie, AFI Cotroceni își întărește poziția de lider de piață, odată cu deschiderea celui mai mare magazin Zara din țară.
Noul magazin Zara din AFI Cotroceni se întinde pe o suprafață de aproximativ 4.000 mp, fiind cel mai mare din sud-estul Europei.
Organizat pe două etaje și pe mai multe categorii – femei, bărbați, adolescenţi și copii – noul Zara îi așteaptă pe iubitorii de shopping cu cea mai recentă colecție vestimentară de toamnă-iarnă, iar clienții pot beneficia de o experiență inedită de cumpărături, bucurându-se de ultimul concept de magazine.
Zara este unul dintre cele mai iubite branduri de modă din România care oferă, atât în magazin, cât și online, colecții bogate realizate după ultimele tendințe, dar și piese clasice, alături de încălțăminte și accesorii de calitate la prețuri accesibile.
„AFI Cotroceni oferă acum vizitatorilor săi o experiență completă de shopping, care se traduce printr-un portofoliu impresionant de aproximativ 300 de magazine și multe activități de petrecere a timpului liber. Prin relansarea magazinului Zara și Zara Man, precum și deschiderea altor magazine de talie internațională, AFI Cotroceni întărește poziția sa de cel mai mare mall din România”, a declarat Amira Stănescu, Marketing Manager, AFI Cotroceni.
Puțină istorie
Zara și-a construit reputația internațională datorită modelului de business unic care pune pe primul loc clienții și dorințele lor, dar și responsabilitatea față de mediu.
Povestea Zara a început în 1975, când a fost deschis primul magazin în orașul spaniol A Coruña. De-a lungul anilor, brandul a crescut și s-a extins, dar a rămas fidel celor patru principii care au definit business-ul de la bun început: frumusețe, claritate, funcționalitate și sustenabilitate.
Zara face parte din grupul Inditex, unul dintre cei mai mari retaileri de modă din lume, cu opt mărci (Zara, Pull & Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home și Uterqüe) și 7.405 magazine în 94 de piețe din întreaga lume.