Facebook Twitter Instagram
    Trending
    • Cum arată avionul de lux cu care Președintele Iohannis a plecat în Japonia
    • Încă un episod FAKE NEWS  halucinant. “La Lidl ciocolata e făcută din viermi” (VIDEO)
    • Au mutat rivalitatea din „Clanul” pe scena TNB. Denis Hanganu și Silviu Mircescu sunt inamici în „No Man’s Land”!
    • O nouă telenovelă la Diva
    • Cele mai piratate filme ale anului 2022. Top 10
    • 10 cărți numai bune pentru noul an!   
    • Orchestra Lords of the Sound din Kiev vine cu muzica lui Hans Zimmer la București
    • Ce au căutat clienții pe eMAG în 2022
    Twitter Facebook LinkedIn Pinterest RSS
    My Magazine
    • LIFESTYLE
    • MEDIA
    • ARTS & CINEMA
    • TRAVEL
    • AUTO
    • GADGET
    • SPECIAL
    • FUN
    My Magazine
    You are at:Home»MEDIA»Social Media mai relevantă decât Televiziunea și Prietenii.  Primul studiu din lume despre RELEVANȚĂ & BRANDURI

    Social Media mai relevantă decât Televiziunea și Prietenii.  Primul studiu din lume despre RELEVANȚĂ & BRANDURI

    0
    By Sterian Sebastian-Eduard on May 23, 2017 MEDIA

    Golin lansează astăzi raportul Global Relevance Review 2017, în care analizează în premieră mondială ce anume face ca un brand să fie considerat relevant de către consumatori.

    Pentru a determina ce contează de fapt pentru aceștia atunci când se raportează la branduri, dar și pentru a identifica principalele oportunități de creștere și păstrare a relevanței, agenția a realizatun studiu unic în lume.

    Principala concluzie estecă adevărul, deși apreciat ca fiind foarte important, pierde teritoriu în fața popularității.

    Astfel, consumatoriispun că un brand ideal trebuie să fie de încredere (etic, moral, onest), însă niciunul dintre brandurile analizate nu a atins așteptăriledin acest punct de vedere.

    În schimb, peste 90% dintre acestea au depășit așteptările în ceea ce privește popularitatea, relevanța lor fiind determinată în special de acest factor.

    „Relevanța este cea care îi determină pe consumatori să fie atenți la ce au de zis brandurile, dar și să acționeze, iar noi, ca specialiști de marketing, avem un impact direct asupra acestei zone. Timp de ani de zile am analizat în profunzime conceptul de relevanță și cum influențează aceasta comportamentele tocmai pentru că înțelegem că este cea mai importantă metodă de evaluare a unui brand dinspre consumatori. Studiul nostru arată că, deși oamenii sunt dezamăgiți de nivelul de onestitate și de încredere pe care îl asociază unor branduri, continuă să le cumpere produsele și serviciile”, spune Matt Neale, co-CEO Golin.

    „Să fii relevant pentru consumator este primul și cel mai important obiectiv al unui brand. Sau cel puțin așa ar trebui sa fie. Popularitatea, simpatia, umorul, reputația – sunt deziderate clădite pe un castel de nisip dacă la baza construcției de brand nu stă o fundație puternică numită RELEVANȚĂ. În era post-Brexit și post-Trump, primul studiu din lume despre RELEVANȚĂ & BRANDURI dezvăluie, poate în mod nesurprinzător, o serie de surprize. Am putea spune chiar că este momentul adevărului pentru adevăr”, explică Hortensia Năstase, Vicepreședinte Creative Services, Lowe Group România.

    Global Relevance Review, concluzii:

    Social media (59%) și televiziunea (57%) s-au clasat constant pe locul 1, respectiv 2, înaintea prietenilor sau familiei (45%),în topul celor mai relevante surse de știri și informații.

    Informațiile word of mouth de la prieteni și familie sunt mai relevante pentru femei (50%) decât pentru bărbați (39%).

    Sunt considerate relevante în special mesajele utile/practice (54%), informative (53%) și amuzante (35%), în detrimentul celor care aduc inspirație, șochează sau trezesc emoții.

    Studiul ce stă la baza acestui raport este rezultatul a trei ani de cercetări realizateîn parteneriat cu Școala de Comunicare și Jurnalism USC Annenberg și a inclus 13.000 de respondenți din 13 piețe de pe patru continente.

    Eșantionul a fost format din millennials (18-34 ani), reprezentanți ai generației X (35-54 ani) și ai generației Boomers (55+).

    Pentru a obține o perspectivă cât mai amplă asupra modului în care consumatorii se raportează la brandurile relevante, analiza a vizat trei categorii de business diferite care influențează zilnic miliarde de vieți: social media, serviciile bancare și industria auto.

    Golin Global Relevance Review va fi actualizat și extins în anii următori cu mai multe  industrii și orașe.

     

    Golin Golin Globsl Relevance Relevanta
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email

    Related Posts

    O nouă telenovelă la Diva

    Cele mai piratate filme ale anului 2022. Top 10

    Câteva titluri de Crăciun de pe Disney +

    Live
    Your browser does not support the audio element.
    Recent Posts
    • Cum arată avionul de lux cu care Președintele Iohannis a plecat în Japonia
    • Încă un episod FAKE NEWS  halucinant. “La Lidl ciocolata e făcută din viermi” (VIDEO)
    • Au mutat rivalitatea din „Clanul” pe scena TNB. Denis Hanganu și Silviu Mircescu sunt inamici în „No Man’s Land”!
    • O nouă telenovelă la Diva
    • Cele mai piratate filme ale anului 2022. Top 10
    • 10 cărți numai bune pentru noul an!   
    • Orchestra Lords of the Sound din Kiev vine cu muzica lui Hans Zimmer la București
    • Ce au căutat clienții pe eMAG în 2022
    • Câteva titluri de Crăciun de pe Disney +
    • Să nu ne ferim de cuvinte. Piesa lui CRBL după “Vino, Doamne” a lui Vali Sterian este un mic viol
    Archives
    • March 2023
    • January 2023
    • December 2022
    • November 2022
    • October 2022
    • June 2022
    • February 2022
    • January 2022
    • November 2021
    • October 2021
    • July 2021
    • June 2021
    • May 2021
    • April 2021
    • February 2021
    • January 2021
    • December 2020
    • November 2020
    • July 2020
    • June 2020
    • May 2020
    • April 2020
    • March 2020
    • February 2020
    • December 2019
    • October 2019
    • September 2019
    • August 2019
    • July 2019
    • June 2019
    • May 2019
    • April 2019
    • March 2019
    • February 2019
    • January 2019
    • December 2018
    • November 2018
    • October 2018
    • September 2018
    • August 2018
    • July 2018
    • June 2018
    • May 2018
    • April 2018
    • March 2018
    • February 2018
    • January 2018
    • December 2017
    • November 2017
    • October 2017
    • September 2017
    • August 2017
    • July 2017
    • June 2017
    • May 2017
    • April 2017
    • March 2017
    Categories
    • & STUFF
    • ARTS & CINEMA
    • ASTAZI E ZIUA TA
    • AUTO
    • CAMPANII
    • CARTE
    • CONCURS
    • FASHION & BEAUTY
    • Featured
    • FILM
    • FOOD & DRINK
    • FUN
    • GADGET
    • GALERII FOTO
    • HEALTH
    • LIFESTYLE
    • MEDIA
    • MUZICA
    • O ZI PENTRU ISTORIE
    • RECENT VIDEOS
    • SELECTII
    • SHOWBIZ
    • SPECIAL
    • SPORT
    • TEATRU
    • TRAVEL
    • Uncategorized
    • YOU'VE GOT MAIL!
    Calendar
    March 2023
    M T W T F S S
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
    « Jan    
    • Popular
    • Recent
    • Top Reviews
    April 23, 2017

    Anii ’70. Cum s-a dat Ilie Năstase cu cremă de ghete ca să își susțină partenerul de dublu

    June 13, 2017

    Câștigă o invitație dublă la supershow-ul de umor al lui Horațiu Mălăele, “Ediție Specială”

    March 19, 2017

    Firea sau Iohannis? SONDAJ DE OPINIE Cine ar câștiga ALEGERILE dacă astazi am merge la urne?

    March 23, 2017

    Scarlett Johansson, sexy şi rea. Urmăriţi primele cinci minute de NEBUNIE Ghost in the Shell (VIDEO)

    GALERII FOTO
    Contact

    MyMAGAZINE

    admin@mymagazine.ro

    [feedburner user="asad" heading="Subscribe to our newsletter:" label="Email Address" button_text="SUBMIT"]

    Popular Posts
    April 23, 2017

    Anii ’70. Cum s-a dat Ilie Năstase cu cremă de ghete ca să își susțină partenerul de dublu

    June 13, 2017

    Câștigă o invitație dublă la supershow-ul de umor al lui Horațiu Mălăele, “Ediție Specială”

    March 19, 2017

    Firea sau Iohannis? SONDAJ DE OPINIE Cine ar câștiga ALEGERILE dacă astazi am merge la urne?

    Copyright © 2014 ThemeSphere. Powered by WordPress.
    • About
    • Privacy
    • Contact

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.