În primul trimestru al anului 2018, grupul PRO TV a fost lider de audiență la nivelul tuturor segmentelor de public (comercial, urban, național). TV La ce s-au uitat românii în 2018…
TV La ce s-au uitat românii în 2018. Top programe în perioada ianuarie – martie
În top 5 programe din prime time preferate de telespectatorii din România, toate sunt producții difuzate de PRO TV. Topul este condus de Românii au talent. Cel mai urmărit show de divertisment din România are o medie de 18.3 puncte de rating și 47.8% share.
Urmează meciurile din Europa League. Apoi sezonul 13 Las Fierbinți, meciurile amicale de fotbal de la PRO TV și meciurile din UEFA Champions League.
TV La ce s-au uitat românii în 2018. Știri
Știrile PRO TV reprezintă este cel mai urmărit program de știri din România! Jurnalul de la ora 19:00 le aduce tuturor telespectatorilor informații relevante. La nivelul publicului comercial, Știrile PRO TV au obținut o medie de 11.0 puncte de rating și 30.7% share.
TV La ce s-au uitat românii în 2018. Filme
Filmele și blockbusterele difuzate de PRO TV reprezintă întotdeauna prima alegere a telespectatorilor din România! Din top 50 filme difuzate în prime time în perioada ianuarie – martie, toate cele 50 de producții au fost difuzate de PRO TV.
Cel mai urmărit film din această perioadă este Spy (Spioana), care a obținut 15.1 puncte de rating și 33.5% share, la nivelul publicului comercial.
TV La ce s-au uitat românii în 2018. Top emisiuni
Pe timpul zilei, românii preferă să urmărească producții PRO TV! În top 5 emisiuni/producții difuzate pe parcursul zilei, la nivelul publicului comercial, patru sunt producții difuzate de PRO TV.
Topul este condus de emisiunea Ce spun românii, prezentată de Cabral, cu o medie de 6.7 puncte de rating și 23.9% share la nivelul publicului comercial.
TV La ce s-au uitat românii în 2018. Rezultatele PRO TV în primul trimestru din 2018
Pe parcursul întregii zile, grupul PRO TV conduce topul audiențelor în primul trimestru al anului 2018, cu o medie de 5.2 puncte de rating și 27.2% share la nivelul publicului comercial.
În prime time, grupul PRO TV ocupă prima poziție, cu 11.9 puncte de rating și 30.4% share.
În primul trimestru al acestui an, canalul PRO TV este liderul televiziunilor atât la nivelul întregii zile. Cu o medie de 4.5 puncte de rating și 23.3% share, cât și în prime time, cu 10.4 puncte de rating și 26.5% share.
Picasso, povestea unui GENIU. Diseară la National Geographic